Zimování x.12.2010-x.3.2011 | Evropa

Je načase oprášit literární um-neum a naznačit, co se v poslední době vůbec dělo. Aktuality začínají být trochu nudné, galerie nedoplňovaná, vypadá to skoro jako bychom se už nesnažili někoho nasrsrsrštvat. No, o to jsme se nesnažili skoro nikdy, ale šlo, možná stále jde, nám to výborně. Zima 2010/2011 se lezecky vydařila mnohem víc než ta minulá , kdy jsem v horách nebyl ani jednou . První prověření, jestli k něčemu bylo pokoušení se o těžší cesty v zimařských lokalitách v Jesu, přišlo 28.1.2011 v Ruské ruletě na ušatou vežu Kežmarksého štítu M6/M6+/M7- co? jo!-až takto se liší názory lidí, co daný quáček přelezli. 6 délek- nejtěžší z nich 3 nýty- AF,roztržená bunda a to Asu nemá mačky moc ostré. Po těžkém místu by člověk čekal lážo- plážo, klíč máme za sebou, tak jdeme konečně lézt-ne! Dalším postupem bylo: nemám štand lezu dál , lezu dál, lezu dál a dál a dál… Další dvě Lukin běží, seč mu síly stačí, nekouká se dolů, těší se, až se nasvačí. Mě mezitím přestaly cvakat krovky, a tak jsem byl schopen dolézt poslední . Suma sumárum: Krásná cesta, psychické obtíže převyšují obtíže atletické. 29.1. Chrudimská cesta-moc velké oči měli panáčci a skončili hned v 2. délce. Jeden na led a druhý na hřeben se vydali, večer se opět na chatě setkali, nové plány zosnovali. 30.1. Nas nedoběgať M5 super cesta, charakterem lezení připomíná Drytooling v Branné. No Dál už nic, zpět do reality-škola /práce volá. Na další počínání jsme se s Asuem rozdělili. Lukáš jel se Stoupou do Rakouska podívat se, jak se teda ta zima leze- napřiklad Supervisor (WI6). Já s Dálou opět na Kežmaroku. Odpytlili jsme Polský kút 4A1, druhý den jsme se vydali na led pod Baraním sedlem a cestou zpět pozkoušeli bouldr za M9. No dál už se zas nic nedělo, protože začalo padat z nebes H2O a jeli jsme domů. Další hezké výstupy podnikl Asu se Stoupou, o těch by měl psát spíš on. V Javaana složení jsme plánovali víc, ale jaro se ozvalo dříve, než jsem čekali, a tak nezbývá nic, než počkat na další zimu, nebo se vydat za většími …..